...men det trakk seg tilbake av seg selv...
Legen sa at hun mest sannsynlig bare hadde fått det av meg.. vil det si at hun slipper å bli plaget med dette?
Printable View
...men det trakk seg tilbake av seg selv...
Legen sa at hun mest sannsynlig bare hadde fått det av meg.. vil det si at hun slipper å bli plaget med dette?
Hei.
Det samme skjedde med datteren min. Hun ble født med forhøyet stoffskifte, og hadde det i 2 år. Hun ble tatt blodprøver av hver 6 mnd. Så gikk det tilbake av seg selv.
Har spurt Oftebro om det, om hun kan bli spesielt utsatt. Og han mente at det kan bli lurt når hun kommer i den alderen, at hun velger seg annen prevensjon enn hormor-prevensjon. (jeg fikk høyt stoffskifte av p-piller, det var hvertfall det som gjorde utslaget, hele familien har lavt så jeg var nok disponert)
Datteren min sov hvertfall ikke en hel natt før etter hun fylte 2. Og sov ikke på dagen etter hun fylte 1 år.
Lykke til!!(hvis det er ett no tåkete innlegg så send meg endelig en melding, så kan jeg forklare litt bedre) :)
Hei du, takk for svar.
Jenta mi ble kvitt det med engang...var ikke innlagt lenge på sykehuset. var hjemme igjen innen hun var en uke gammel. (nå er hun 12 uker)
De første ukene var vi å tok jevnlig blodprøver for å se at alt gikk bra, noe det gjorde. Da vi var ferdig å sjekke, og hun ble erklært frisk og rask, sa legen at jeg kunne følge med litt fremover (dette er jo leeenge siden nå, 6-8 uker siden), og se om hun forandret seg...
Og det har hun ikke gjort..frem til for en ukes tid siden. Hun er urolig, klarer ikke å konsentrere seg om puppen, sover dårlig (våkner med engang).
Men det trenger ikke å være stoffskifte det? For jeg syns å huske at legen sa at jeg ikke trengte å bekymre meg, men hvis hun ble SLAPP, så måtte jeg ta kontakt..hun er langt fra slapp..bare urolig.. hmm..
Blir kanskje feil å spørre her, men men..
Hei igjen.
Du kan jo høre med legen om du skulle tatt en blodprøve for å være sikker, men HERREGUD DENNA VARMEN, det kan jo ha litt med soving å gjøre det å. Det tar nesten livet a meg hvertfall, pust og pese....
Hei igjen.
Tror nok det bare er jeg som er litt redd for henne bare. for det roet seg da..hehe.
Så har ikke snakket med legen om det..
Regner egentlig med at hun er frisk som en fisk. hehe.
Takk for svar:)