-
Brystsmerter
Er det noen som vet hvordan man kan vite om brystsmerter kommer fra hjertet eller fra musklene? Jeg har i det siste merket smerter der brystbenet er, men det er ikke så veldig vont slik jeg forestiller meg at brystsmerter ved infarkt vil være, men det oppstår ved fysisk aktivitet, som trening og luking. Har ikke lyst til å snakke med legen min om det for vi har ikke noen god tone. :?
-
Det fins noe som heter costochondritis (har et annet navn på norsk) som kommer av hypo, det er musklene mellom ribbeina som er vonde.
Hvis det går vekk ved større doser ibux, er det det.
-
Takk for tipset. De varer heldigvis ikke så lenge om gangen da. Ibux kan jeg dessverre ikke bruke for jeg tåler ikke det. :D
-
Hei. Har hatt de samme problemene m vondt i brystet, og tror det er en hypo -ting(men hypo-folk kan jo også få problemer med hjertet så det er nok lurt å få det sjekket ut, det har ,jeg fikk så vondt på jobb at jeg måtte ringe legen, og tok EEG(HMMMM....EKG?) men det var ikke hjerte men musklene) Har hvertfall hørt om flere som har det sånn også.
Thomas Schreier er endo, og han sa at om en fikk det kunne en prøve å drikke farris, husker ikke helt hva han sa det kunne hjelpe for, men.... :oops:
;em om du ikke kan ta Ibux, så kan du jo prøve med andre tabletter om du tåler det, naproxen f.eks.
-
Dette symptomet var en av mange jeg hadde før jeg fikk diagnosen, men også hele tia mens jeg gikk på Levaxin. Det var borte i korte perioder innimellom, men jeg kunne ikke synkronisere dette med hverken høy eller lav dose.
Jeg klaget over vondt i hjerteregionen, men "pumpa" var jo helt iorden.
Det var jo tydelig at dette var muskulært for det var vondt ved berøring.