synes ikke jeg er så mye bedre jeg egentlig.....føles ihvertfall ikke sånn! men legen sier jo at alt er så godt som greit...skal jeg bare slå meg til ro med det da?
Printable View
synes ikke jeg er så mye bedre jeg egentlig.....føles ihvertfall ikke sånn! men legen sier jo at alt er så godt som greit...skal jeg bare slå meg til ro med det da?
Nei, du skal ikke slå deg til ro med det.
Uten å sikte til deg spesielt lurer jeg veldig på hvorfor så mange vegrer seg for å bytte lege når man ikke får den behandlingen man skal ha? Hva skyldes denne vegringen? Blir man ikke bra kan det liksom ikke bli så mye verre?
Start legeshopping, folkens!
Helt enig med baremei - behandlingen man mottar skal virke. Man skal bli bedere, og blir man ikke det bør man klage. Klart man ikke går på med boksehanskene sånn med en gang, men jeg synes man bør legge i en hestesko og gjøre seg klar iallfall.
En skal ikke finne seg i at behandlingen ikke virker. Og hvor lenge ?
Vanskelig å si noe helt konkret, men et års tolmod må man nok ha for å virke seriøs.
I det året må en se at det jobbes med saken !
Jeg heller er ikke bedre, men ifølge legen er jeg sunn og frisk og la la alt er bra , jeg har ikke blitt bedre jeg av Levaxin assa som legen som jeg hadde først du vil merke forskjell med en gang vil ikke være mer sliten,trøtt Hm er da det mye jeg. Så kansje gi opp bare høre på hu nye legen er sunn og frisk ja utenpå ja men faen ikke inne der er det sliten jeg er mye trøtt, orker ikke mye men må tvinge seg. Idag var jeg på sykkeltur og i en oppoverbakke mista nesten pusten gråt jeg uff håper ingen så det var så hardt. Jeg hater meg selv hvorfor jeg blir sånn var ikke jeg før. Vil ha energien min tilbake :,( KLEMZ
Føler meg ikke bedre jeg heller, men jeg syns ikke du bare skal godta dette Villemo, kanskje du man ha en annen dose? Dersom legen din ikkev vil høre på deg når du sier du ikke er bedre vil jeg bedt om vurdering av endokrinolog eller byttet lege. Det er jo du som kjenner hvordan du har det. Med det er ikke alltid lett å bytte fastlege, det er ikke alltid så mange leger som tar i mot nye pasienter, og de beste er vel de som er mest opptatt. :D