Kan man dø av lavt stoffskifte?
jeg lurer på det. Mitt stoffskifte raste fort ned i kjelleren etter å ha vært høyt for en stund siden. Nå håper jeg å få Amour, men dersom jeg ikke får det så raser min verden hetl i grus og da vil jeg bare kutte ut hele Levaxinen, det er bare tydelig at den ikke hjelper. Føler det slik at livet mitt bare dreier seg om søvn det er ikke noe liv lenger. Dersom jeg kutter ut Levaxin kommer jeg til å dø tilslutt da? Sist gikk jeg ned fra T4 på 40 til T4 på 7 på 2 uker så om jeg kutter det helt ut hvor lavt blir det da tro. Beklager å skrive slike deppressive tanker her men det er altså noe jeg lurer på. :cry:
Re: Kan man dø av lavt stoffskifte?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av cathrin
jeg lurer på det. Mitt stoffskifte raste fort ned i kjelleren etter å ha vært høyt for en stund siden. Nå håper jeg å få Amour, men dersom jeg ikke får det så raser min verden hetl i grus og da vil jeg bare kutte ut hele Levaxinen, det er bare tydelig at den ikke hjelper. Føler det slik at livet mitt bare dreier seg om søvn det er ikke noe liv lenger. Dersom jeg kutter ut Levaxin kommer jeg til å dø tilslutt da? Sist gikk jeg ned fra T4 på 40 til T4 på 7 på 2 uker så om jeg kutter det helt ut hvor lavt blir det da tro. Beklager å skrive slike deppressive tanker her men det er altså noe jeg lurer på. :cry:
Da vil jeg først råde deg til å gå til en annen lege!
Dersom du ikke får Armour og Levaxin ikke hjelper, bør du utredes nøye for å se om det kan være noe annet som forårsaker plagene dine. Stoffskiftesykdommer er ikke de eneste sykdommene her i verden, selv om det kan synes slik for noen hver her inne...
Jeg leste et sted (tror det var i boka av Trine Bjøro/Sylvi Aanderud, "Thyreoideasykdommer, årsaker, diagnostikk og behandling") at det dør i snitt to personer hvert år av lavt stoffskifte i Norge. Da går det så langt at man havner i koma, og da er det 50 % sjanse for at det går galt. Men det er altså en seigpining over mange, mange år forut for dette.