Jeg skrevet et brev til legen. Var jeg frekk?
Vil gjerne at så mange som mulig svarer meg ærlig. Jeg ønsker å starte med Amour. Derfor har jeg skrevet det i et brev til legen siden jeg ikke ønsker å kaste bort tid på enda en time dersom han ikke kjenner til denne medisinen( skrev at jeg ønsket å snakke om det på neste time og ba han om å lese om Armour på nettet dersom det var et ukjent preparat for ham) Var ganske fortivlt da jeg skrev det brevet, så nå tenker jeg at det kanskje var frekt :oops: Var det det eller?
Nå har jeg vært hos legen
Det var en stor skuffelse. Noen uker på forhånd hadde jeg sendt et brev hvor jeg fortalte at jeg ikke hadde noen effekt av Levaxin og at jeg ville begynne med Amour. Dette til orientering slik at legen kunne sette seg inn i Armour siden ikke alle leger kjenner dette medikamentet. Det hadde han ikke gjort og han nevnte ikke brevet. Etter en lang arbeidsdag og med hypohjerne kom ikke jeg på det med en gang heller, men jeg fikk jo formidlet at det gikk dårlig TILTROSS fine prøver, og at jeg ville forsøke Amour. Dette visste ikke legen hva var og han fant det ikke på nettet heller. Stakkaren strevde veldig. Jeg sa forsiktig at de kanskje visste det på apoteket, men han ringte ikke dit. ( de har det på apoteket vet jeg) Han gikk heller ikke å spurte en av kollegene sine eller ringte en endokrinolog på sykehuset mens jeg var der. Imidlertid skulle han ringe dit og finne ut av det. Dette var på mandag, så får vi se hvor lang tid det tar. Håper ikke han glemmer meg. :lol: Jeg er som dere sikkert har forstått ikke av de mest tålmodige i denne verden så jeg har forsøkt å bestille fra utlandet på nettet, men er ikke så flink med pc/data, så jeg vet ikke om jeg fikk det til. :oops: