Eg har lavt stoffskifte og går på Armour. Eg har i perioder svært tung pust og "peser" berre eg skal kle på meg. :oops: Er dette teikn på overdosering eller underdosering? Nokon fleire som har opplevd dette.
Printable View
Eg har lavt stoffskifte og går på Armour. Eg har i perioder svært tung pust og "peser" berre eg skal kle på meg. :oops: Er dette teikn på overdosering eller underdosering? Nokon fleire som har opplevd dette.
Hos meg er gisping og høy puls tegn på begge deler, og jeg må støtte meg til blodprøvene for å vurdere om jeg skal opp eller ned i Armour-dosen.
Og jeg bruker også Levaxin, 50mcg/dag, fordi hjertebanken ble uholdbar på Armour alene. Og FT3 bikket godt over øvre grense, mens FT4 var lav normal.
En liten andel Levaxin fikset det, og med den justeringen ble også formen mye bedre.
Hei Moor :)
Jeg har det slik når jeg er skikkelig sliten. Det virker ikke som om det er helt logisk når det kommer og forsvinner. Det kommer og går i hytt og vær.Sitat:
Eg har i perioder svært tung pust og "peser" berre eg skal kle på meg.
Jeg hadde det oftere før jeg begynte på Levaxin, så om det går på medisineringen vet jeg ikke, men jeg har stoor sympati! Det er pyton synes jeg. :roll: