hurra jeg har endelig bytt lege:)
fastlegen min er veldig snill og hjelpsom, men han har nok ikke så veldig peiling på lavt stoffskifte....så i dag når jeg så på alle resultatene mine hvor fritt t4 veldig lenge har ligget på rundt under 10 tallet, og nå på 8 så ble jeg rett og slett ganske sur!
øverste referanseområdet er på 17,5,(og nederste 10,5) og da er det jo ikke rart jeg aldri føler meg frisk? så jeg bytta lege til han som utredet meg.
hurra for meg:) og denne gangen skal jeg tvinge meg til å komme øverst opp!!!!