Hej Cirkeline kaer1
Jeg gætter mig til, at
dr. Kvetnys efterfølgere har en anden forestilling om behandling af lavt stofskifte, siden du er jaget ud på herrens mark, i selskab med andre dr. Kvetnys forhenværende patienter? :sad:
Det jeg kender til dr. Aage Winther Nielsen er ikke meget, andet end at lægen er en ældre herre på en lille klinik hvor hele familien er beskæftiget. Men det kan jo ikke skade at købe en konsultation og få snakket med ham om dine behov? Jeg tror ikke at en telefonisk henvendelse er det rette at gøre i en "sart" sag som denne.
Ellers kan det være svært at anbefale nogen, siden antallet af Thyreoid-læger er faldet drastisk i Danmark, efter at Helle Sydendal har markedsført sin bog så aggressivt at det har fremkaldt en enorm bølge af modtryk fra den danske lægestand, så de fleste læger ikke længere tør at behandle med andet end syntetisk T4. Det behøver du ikke kommentere på. Det er bare noget, jeg ved og åbent tilkendegiver uanset hvem det huer, eller huer ikke.
Hvad med at evt. sende en PM til
Sylvia og høre om hun evt. kan anbefale sin læge, eller kender andre, hvis læger det lykkedes at holde sig under radaren? Jeg tror, at Sylvia bor et eller andet sted i Hovedstaden. Eller PM til
Nielsigne (Midtjylland, tror jeg), eller til
Babe (i København ?).
Du kan også overveje at skifte fra sygesikringens Gruppe 1 til Gruppe 2 (har lige opdateret tråden om det
her - se indlæg 2, 3 og 4) ? Som Gruppe 2 forsikret er du hverken bundet af afstanden eller skal finde dig i en læge, men kan skifte til anden udenom systemet, og har heller ikke brug for henvisninger til speciallæger osv.
Når det er sagt, da skal du vide at jeg
meget gerne - kvit og frit - hjælper dig med Thyreoid, på ubestemt tid, dvs. lige så længe det vil tage dig at finde en anden læge. Jeg skal bare have din adresse.... bare så du kan tage det helt roligt og uden stress gå i gang med at løse problemet, uanset hvor (evt.) lang tid det tager. hjerte1
kram3
Bemærk.
Hvis nogen af gæsterne fra Danmark kan hjælpe Cirkeline, kan de svare her i tråden. Svaret kommer ikke frem før det er godkendt, og hvis der er personlige oplysninger, da ved jeg at det ikke vil blive vist offentligt, men Cirkeline får besked direkte. hjerte1