Lars Omdal tildeles NTF's ærespris 2015
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Mod
Vi hörde också, via en norsk journalist (hearsay/hörsägen) att Nycomed användar Omdal som sin representant, åtminstone under konferenser om hypotyreos, till vilka Nycomed bjudar in norska journalister (kanske som en reaktion mot den senaste tidens mycket prat i media om den dåliga behandlingen av hypotyreos?). De hade pratat om hur bra allt är med Levaxin och att inget nytt händer, och att det inte finns några ändringar i rekommendationer för sköldkörteln patienter etc. En journalist frågade Omdal direkt om det fanns något nytt i forskning och han sa nej ....
Dom som vet mer om detta, skriv till oss
här.
Lars Omdal tildeles NTF's ærespris 2015
Det er en fornærmelse av Hegge, å plassere Omdal i samme kategorien. Hvis jeg var død, og hadde hørt om denne hedersprisen til Omdal, hadde jeg vendt meg i min grav.
Prisen ble overrakt til Lars Omdal under banketten på Jubileumskongressen 23. oktober 2015 avholdt på Hotel Clarion Royal Christiania i Oslo. Det ble en gledens dag for syntetisk T4 fra Nycomed, og for fortsatt TSH-regime i Norge.
Sv: Lars Omdal tildeles NTF's ærespris 2015
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Mod
[SIZE=4]
Det er en fornærmelse av Hegge, å plassere Omdal i samme kategorien.
Jeg kan ikke få vært mer enig! Her kan vi trygt si at Nycomeds representanter ler hele veien til banken.
Sv: Lars Omdal tildeles NTF's ærespris 2015
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Lisbeth
Jeg kan ikke få vært mer enig! Her kan vi trygt si at Nycomeds representanter ler hele veien til banken.
Det er ganske utrolig at Omdal som etter sigende sponses av Takeda Nycomed, har fått æresprisen i arbeidet om å spre informasjon om stoffskiftet. 🙃
Det blir som å la bukken passe havresekken 🐐 🐏 🐑 💸