Tenkte å teste ut et supplement som inneholder Moriga.
Har også hørt om et produkt med shakere som heter Zija, noen som har erfaring med det?
Ønsker å gå inn for å gå ned i vekt nå, men så var det energien da. :roll:
Printable View
Tenkte å teste ut et supplement som inneholder Moriga.
Har også hørt om et produkt med shakere som heter Zija, noen som har erfaring med det?
Ønsker å gå inn for å gå ned i vekt nå, men så var det energien da. :roll:
Takk! Gjør det:) Skal prøve det jeg også, når jeg får lønn.
Will keep you updated to. :))
Nå har jeg gått på Zija Moringa shake i ca 1 1/2 uke. Det er gode ting å melde for meg.
Føler blodsukkeret er mer stabilt, at min insulinresistens har bedret seg, føler meg fastere i hunden. Merker energien har bedret seg i hverdagen. Jeg orker å delta litt mer hjemme etter jobb, det er så deilig.
Jeg veier meg ikke, men merker på buksene at de sitter bedre på.
Veide meg i ste, så da får vi se hva jeg eventuelt måtte gå ned til uken.. :lol:
Nå har jeg tatt 1 kapsel Moringa Oleifera dgl i ca 3 uker ,uten å merke noe spesielt.
Jeg drikker det jeg da, vi med stoffskifte har ofte dårlig næringsopptak i tarmen.
Hadde nesten prøvd det i pulverform og blandet det ut i vann.
Kontkt meg på PM så kan jeg hjelpe deg å skaffe det. ><