Præsentation af mig, Anette
Jeg hedder Anette Paulin, og sammen med min mand har jeg lige skrevet bogen: "Naturlig hormonterapi - du har et valg!" (på dansk).
Jeg lægger en beskrivelse af bogen ind i biblioteket under "Bøger om andre hormoner",
Jeg har selv haft lavt stofskifte hele livet - det meste af tiden uden at vide det. Jeg kan huske, da jeg var i tyverne (jeg er nu 50) og lå på hospitalet for noget andet, at lægerne undrede sig over min lave kropstemperatur, der lå stabilt på 35,5 grader. Det havde de ingen forklaring på.
Det var faktisk først da jeg begyndte at tage bioidentiske hormoner, da jeg kom i overgangsalderen, at det rettede sig op. Egentlig tog jeg dem mod hedeture, søvnløshed og alt det andet bøvl i overgangsalderen, men det viste sig, at mine symptomer med at være forfrossen, træt, uoplagt, have forstoppelse, depression og meget mere forsvandt også. Mange andre ting, jeg også havde lidt af - blæreproblemer, eksem og allergier - blev også bedre, og det vakte min interesse: hvad var det egentlig med de bioidentiske hormoner? Hvordan kunne de virke mod så mange ting på een gang? Og så begyndte jeg at forske i emnet og endte med at skrive bogen.
Jeg har gennem tiden fundet meget værdifuld viden her i forummet, og jeg vil gerne sige tak for, at det findes, og tak for at jeg må være med. Jeg håber virkelig, at den viden, jeg nu har samlet, også kan blive til hjælp for mange andre end mig!
hjerte1