Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Blondie
Det er lett å glemme de sykdommer vi vaksinerer mot rett og slett fordi de nesten er forsvunnet fra vår del av verden, nettop på grunn av vaksiner. Influensa tar liv på verdensbasis.
Jo,
"influensa tar liv på verdensbasis, men det har den gjort altid hvor i forvejen alvorligt syge, underernærede, dehydrerede, svækkede mennesker bukkede under for influenzaen. Det er en kendsgerning, at langt flere, i forvejen gamle, eller svækkede mennesker dør af ganske almindelig influenza, end de få, der på verdensbasis døde i alt af denne berygtede H1N1. Og når jeg tænker på mine barneår, hvor influenza hærgede som den også gør i vor tid - husker jeg ingen som døde af influenza hvor jeg boede, hvorimod børn blev syge og nogle døde af polio, eller difteritis, eller endda af tuberkulose... så kom vacciner.
Måske fordi jeg er gammel nok til at huske, hvordan verden så ud for mange år siden, med epidemier af polio, tuberkulose og et hav andre livstruende smitsomme sygdomme - husker jeg fortsat levende de mange millioner børn reddet fra polio-fare, og ellers udryddelse af kopper osv. Jeg er selv blevet vaccineret mod polio, tuberkulose og alskens andre sygdomme da jeg var barn. Jeg har ladet mit barn vaccinere med alle nødvendige vacciner - dengang.
Men Blondie... dengang
beståede vacciner af svækkede bakterier eller virus, som det var kroppens eget job,
på egne bio-præmisser at udvikle antistoffer imod, og det virkede. Sådan er ikke den "moderne" generation af autoimmunitet-boostende vacciner, herunder influenzavacciner. Nu nøjes man ikke længere med at indsprøjte et svækket smitstof. Man tilsætter vacciner autoimmunitet-boostende "adjuvanser" der mobiliserer immunsystemet bredt, dvs. ud over det mål som er de indtrængende influenza-virus.
Sålænge de medicinske videnskaber end
ikke kan kortlægge
årsager til de mange autoimmune sygdomme, der rammer hundreder af tusinder mennesker, kan jeg
ikke lade mig nøje med nogen form for lægelige forsikringer om, at vacciner med autoimmunitet-boostende "adjuvanser"
kun virker på den "target-sygdom" de er fremstillet til at beskytte imod. De ved det ganske enkelt ikke, men de håber nok, at den udbredte anvendelse af vacciner tilsat autoimmunitet-boostende "adjuvanser", vil bidrage med nye data til forskningen, men i så fald... handler det jo ikke om et beskyttende vaccinationsprogram, men mere om en ongoing forskning i
masseimmunisering. Alene at opfordringer til at lade sig vaccinere rettes mod udvalgte grupper af mennesker, herunder gravide, syge af andre sygdomme osv. - finder jeg passende mere til et medicinsk forskningsprojekt end til en ærlig forebyggelse, uagtet ellers tilsyneladende rationelle begrundelser.
Sålænge medicinalindustrien
direkte nægter at udstede retsligt bindende garantier for, at deres vacciner med autoimmunitet-boostende "adjuvanser"
ikke udløser andre autoimmune sygdomme - bør enhver selv veje for eller imod inden beslutningen om enten at lade sig vaccinere, eller undlade... Det er nødt til at være en egen og personlig beslutning, mener jeg. hjerte1