Er det flere av dere som har erfart at ERFA er litt sterkere enn "gammel" Armour?
Hvis ja - har dere prøvd "ny" (reformulert) Armour etterpå? Ble dere bedre?
Printable View
Er det flere av dere som har erfart at ERFA er litt sterkere enn "gammel" Armour?
Hvis ja - har dere prøvd "ny" (reformulert) Armour etterpå? Ble dere bedre?
Det man hører på forums ude i verden er, at "gammel" Armour var lidt stærkere end Erfa, og at "ny" Armour er dårligere end både "gammel" Armour og Erfa, og man hører også at Thyroid-S er stærkere end Erfa. Udtrykket "stærkere" dækker over oplevelsen af effekt, uanset at indholdet af de aktive hormoner i alle disse præparater er ret ens.
Men det er også tydeligt, at forskellige patienter reagerer forskelligt på forskellige præparater. Nogle oplever Erfa mere effektiv end "gammel" Armour, hvor andre omvendt har haft bedst hjælp af "gammel" Armour. Jeg selv har meget bedre af Thyroid-S end af Erfa, så man må nok regne med visse individuelle marginaler i effekten af de forskellige thyroid-mediciner i forhold til den enkelte patient.
Takk for svar Anisa,
hvor får du Thyroid-S fra? Jeg vet at det er fra Thailand, men hvordan kan jeg få tak i det ? Pris?
Jeg er veldig følsom så jeg tåler ikke mye "eksperimentering" . Må ha medisiner som jeg vet er tilgjengelig i en hver tid.