Behandling med hydrocortison krem
Når noen sier de bruker hydrokortison krem til å hjelpe binyrene sine,hva mener en egentlig med det? :oops:
smørrer en seg med en viss mengde krem på kroppen?
x antall ganger for dagen?
hehe,jeg leter og leter igjennom gamle tråder men finner så langt ingenting som sier hvordan en skal bruke den hydrokortison kremen :oops:
hjerte1 vink11
Sv: Behandling med hydrocortison krem
Ja, man smører opptil fl. ggr. pr dag. 1 g krem inneholder 10 mg hydricortison, tror jeg.
Men hvordan få til nøye doseringer ? Det er sikkert andre her som vet mer om dette.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Tily
Ja, man smører opptil fl. ggr. pr dag. 1 g krem inneholder 10 mg hydricortison, tror jeg.
Men hvordan få til nøye doseringer ? Det er sikkert andre her som vet mer om dette.
Må en måle opp 1 g med krem da? :wink:
og hvor mange ganger smørrer en seg og er det samme hvor en klatter på seg den kremen osv...hehe mye mann lurer på!!
takk for svar hvertfall tillyhjerte1
Hei!
Se nesten nederst på denne siden: "Lignende tråder". :)
Joni
toneij: har du fått påvist lavt kortisol? Hvis du har tilgang til T3, hvorfor ikke heller bruker CT3M? https://www.stofskifteforum.dk/forumdisplay.php?f=245
Etter det jeg nå vet om hvordan vi kan helbrede oss selv uten bruk av kortison, mener jeg at å tilføre kortison for å hjelpe binyrene er en unødig og ofte langsom vei frem mot god helse hjerte1