Danske Bitten død af lavt stofskifte d. 28. december 2011
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
carina
Jeg mødte en kvinde på 75 år som græd fordi de havde ændret eltroxinen ( hun havde fået det næsten hele hendes liv ) og selvom hun havde antistoffer vil de ikke give hende andet fordi tsh lå næsten normalt - jeg har fulgt hende det sidste år gå voldsomt ned af bakke og hjertet har nu taget så meget skade at hun er nede på 15% pumpefunktion :cry:
"TSH næsten normalt"!?
Læs historien
Kvinde på 75 år som græd fordi de havde ændret eltroxin, og vid, at hvis også din læge stoler mere på TSH end på
sygdommens symptomer, kan det/denne læge enten en skønne dag koste dig livet, eller snigende forkorte det, med andre,
falske diagnoser! :sad:
Læs mere i underforummet
Troen på TSH sin ufeilbarlighet, du finder i forummet
Hvorfor (for)blir vi syke?.
Sv: Danske Bitten død af lavt stofskifte d. 28. december 2011