Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Hei.
Første gang jeg skriver på dette FANTASTISKE forumet. Jeg er ikke helt sikker på om jeg skriver på rett plass, litt vanskelig å finne frem her inne syntes nå jeg.
Fikk brystkreft i 2007, fjernet begge bryst ( genetisk...brava 1) gikk greit men kom meg liksom ikke etterpå. Var igjennom masse undersøkelser og etterhvert ble det konstantert at jeg hadde hypothyreose med antistoffer på 1300. Startet med Levaxin men ble ikke bedre.
I 2009 var jeg veldig dårlig, lå til sengs det meste av tiden med total utmattelse. 2010 foreslo legen min kurset Lightnings Process, ble ikke bedre men fikk likevel litt krefter til å ta tak i sykdommen min. Jeg har lest meg opp,tatt mange grep for å prøve å komme videre. Fikk legen min med på å bytte Levaxinen med ErfaThyroid. Avtalte tid hos DS på Heggeli. Fikk time i mai, neste i september. Ny time nå den 16.11.2011.
Siden 2007 har jeg fjernet eggestokkene, bygget opp nye bryst og operert begge skuldre. Formen er nok litt bedre, er oppe hver dag men orker veldig lite. Føler meg best de to første timene på morgenen så kommer mattheten snikende utover dagen, kvikner til litt mot kvelden. De siste par månedene har det oppstått et nytt problem. Det kommer plutselig, helst når jeg er sliten. Får en ekkel følelse i kroppen, begynner å svette voldsomt, blir kvalm og skjelver på hendene men også i resten av kroppen. Har vært så ille noen ganger at jeg har kastet opp. Det går som regel over etter ca. en halv time. Fikk påvist diabetes 2 for noen uker siden.
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Synes jo at du skulle forsøke å øke B12 også, den ligger veldig lavt. Og det er ufarlig å ta mye B12, den er vannløselig. Iherb.com har sublingual og dråper som kan gi et bedre opptak i kroppen. Håper DS kan få deg på rett kjøl, det er en tøff historie du forteller hjerte1