Du er ikke rigtig syg hvis...
Fundet på nettet i går... :cry:
- Du har ikke rigtig ondt, hvis du ikke kan bruge andres gode råd om lindring af smerter
- Du har ikke rigtig ondt, hvis du viser tegn på livsglæde
- Du er ikke rigtig syg, hvis du har det godt indimellem
- Du er ikke rigtig syg, hvis du ikke er taknemmelig for andres interesse for din sygdom
- Du er ikke rigtig syg, hvis du er skeptisk, tvivlende og kritisk overfor det etablerede behandlersystem
- Du er ikke rigtig syg, hvis medicinen ikke virker
- Du er ikke rigtig syg, hvis du ikke er syg på den måde, andre forventer at du er syg på
- Du er ikke rigtig syg, hvis du nogen gange kan have en god dag
- Du er ikke rigtig syg, hvis du ikke forbliver i din sygerolle, så alle ved, hvor de har dig
Sv: Du er ikke rigtig syg hvis...
Da er jeg ikke syk likevel, da! vink11
For svært mye på den listen passer på meg.....
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Admin
Fundet på nettet i går... :cry:
- Du har ikke rigtig ondt, hvis du ikke kan bruge andres gode råd om lindring af smerter
- Du har ikke rigtig ondt, hvis du viser tegn på livsglæde
- Du er ikke rigtig syg, hvis du har det godt indimellem
- Du er ikke rigtig syg, hvis du ikke er taknemmelig for andres interesse for din sygdom
- Du er ikke rigtig syg, hvis du er skeptisk, tvivlende og kritisk overfor det etablerede behandlersystem
- Du er ikke rigtig syg, hvis medicinen ikke virker
- Du er ikke rigtig syg, hvis du ikke er syg på den måde, andre forventer at du er syg på
- Du er ikke rigtig syg, hvis du nogen gange kan have en god dag
- Du er ikke rigtig syg, hvis du ikke forbliver i din sygerolle, så alle ved, hvor de har dig
När jag inte har pengar då kan jag inte kjöpe sockerdrycka, og när jeg har pengar, så får jag inte kjöpe sockerdrycka!!
När i hundan skal jag kunne dricke sockerdrycka !! ? :mad: Sitat: Emil i Lönneberga
Vel, her ser jeg mange likhetstrekk med filosofien til Emil ............ flau1