Sv: Er legen min urimelig?
Hei Duckfish! Vi trenger mer informasjon om deg for å kunne mene noe. Legg ut ting som blodprøveresultat, med referanseområde, det er viktig, gjerne flere fra forskjellige prøvetakinger om det er endringer. Mer info om formen din, eventuelle symptomer.
Hei!
Akkurat hvor høyt stoffskifte jeg har vet jeg ikke, det virket ikke som legen interesserte seg noe for det heller.
Av symptomer merker jeg mest til varmeintoleranse.. Sitter i en rom med 17 grader og spiser isbiter nesten hele dagen.
Andre symptomer er trøtthet, litt uregelmessig hurtig puls i blandt, varm hud, angst og depresjon..
Håper du kan svare selvom jeg ikke kan komme med noe konkret om blodprøvesvarene.
Er gutt og ikke jente.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Duckfish
..
Er 17 år og har høyt stoffskifte ifølge blodprøver.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Duckfish
..
Håper du kan svare selvom jeg ikke kan komme med noe konkret om blodprøvesvarene.
Dette skjønner jeg ikke :?
Ja, jeg snakker da om verdier på blodprøver..
Kan du kontakte legen din og få resultater på blodprøvene dine og legge dem inn her?
Man kan uten problemer få en slik utskrift.
Uten kan man ikke gi deg noen gode tilbakemeldinger, desverre.
Hei!vink11
Jeg ville, om jeg var deg, hentet ut svar på blodprøvene hos legen, for og finne ut hvor høyt stoffskiftet er, og også hvilke prøver som er tatt.
Hvis du legger inn prøvesvarene her når du har fått dem, vil det være lettere for oss og svare deg.