Søger artikel på engelsk om Melatonin
Hej.
Er der nogle som kan linke til en god artikel om Melatonin på engelsk. Det skal være en artikel om hvad melatonin er og hvad det gør - altså en artikel der fortæller hvad melatonin er og gør med mere. Jeg har søgt på google, men jeg synes ikke jeg fandt noget godt. Det må ikke være den artikel fra wikipedia!
Nogen som kan hjælpe mig? Jeg skal bruge info om melatonin til en bekendt med søvnløshed på grund af hypofysesygdom, men hun taler kun engelsk.
Sv: Søger artikel på engelsk om Melatonin
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Tullepigen90
Det må ikke være den artikel fra wikipedia!
Hvorfor ikke? :mrgreen: På Wikipedia kan man finde ganske gode references, til videre ressearch.
UNDER denne melatonin-artikel på Wikipedia findes et hav af links til videnskabelige kilder til forskning i melatonin. Ellers en Ok allround artikel fra University of Maryland: Melatonin.
Ellers er der bøger til priser man kan betale, skrevet om melatonin af læger for læger og patienter/pårørende osv. Bl.a.: dr. Walter Pierpaolis og dr. William Regelsons The Melatonin Miracle, eller dr. Ray Sahelians Melatonin: Nature's Sleeping Pill, eller dr. Russel J. Reiter og dr. Jo Robinsons Melatonin. xx9
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
Tak begge 2 :-) Det endte med at blive den artikel om melatonin fra wikipedia som Anisa henviste til..
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
Anisa: Er det gratis at blive bruger på Medscape?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
"Dr. Walter Pierpaoli har skrevet bogen ”The Melatonin Miracle” i 1995 sammen med William Regelson. Desuden er han med i “Pineal gland and other pacemakers in the progression og aging and carcinogenesis”. New York Academy of Sciences. Vol 219. Han er blevet mobbet og forfulgt for sine synspunkter af lægestanden (der jo ville risikere at blive næsten arbejdsløs). Han omtalte det lægelige system som stivnet, krystalliseret og ældet, bundet til den kemiske industri. Det er svært at råbe lægerne op med naturlige behandlinger. Han er træt af, at lægerne ikke vil høre og forstå. Som han sagde på Health Trends: “It is impossible to begin to learn for a person who believes in, what he already knows”. Det er umuligt for en person at lære nyt, når han kun tror på det, han allerede ved." (Læge Carsten Vagn-Hansen i artiklen Melatonin – vores indre ur)
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Tullepigen90
Anisa: Er det gratis at blive bruger på Medscape?
Jeg har ikke betalt noget ved tilmelding. smilnej1