Hei!
Jeg vil på det varmeste anbefale dr. Siri Aabel (www.greendoctors.no). Privatlege med stor kompetanse innen stoffskifte, som tør å gå utenom det konvensjonelle apparatet. Hun har hjulpet meg masse etter jeg fikk kreft i skjoldbruskkjertelen, og jeg vet hun har hatt mange pasienter med samme diagnose som meg og andre stoffskifteproblemer.
Lykke til :p

