På noen få dager er jeg blitt så utrolig trett og maktesløs
Nora kan jeg mase på deg igjen? På noen få dager er jeg blitt så utrolig trett og maktesløs. Jeg har ikke hatt disse symptomene så sterke siden hypothyreose ble oppdaget for ett år siden. Har dosejustert hele veien, men allikevel aldri vært så utslått som nå. Jeg prøver å finne ut av hva dette er. Har 3 teorier:
1. Jeg reduserte Liothyronin fra 10µg til 5µg pr dag. Etter at fT3 låg litt høyt på siste måling. Jeg postet disse litt lenger oppe?
2.Vitaminer og kosttilskudd. Tar disse 1 time etter Levaxin. Når jeg tok kosttilskudd fra hårmineralanalysen ventet jeg 3 timer fordi jeg antok at de var sterkere enn de vanlige. B12 som jeg tar nå 250µg pr dag. (Leste hva du skrev om å ta megadoser 3 dager i uken), men hva sympromer kan jeg vente meg av B12?
3. Jeg smører med Pregnenolonekrem, DHEA-krem og Progesteronkrem.
Beklager at jeg maser og jeg vet du har uttalt deg om disse i det gamle forumet, og jeg har lest det. Men det jeg ikke finner noe om er om noe av dette slår meg ut så jeg blir så utrolig trett.
Jeg skulle på møtet med trygdekontor, fastlege og Aetat i dag, men jeg hadde ikke sjanse til å komme meg av gårde, og det var ikke bra - selv om jeg ikke hadde møteplikt. Hva med andre ting fremover?? Begynner å bli engstelig. Skal i begravelse (bør gå) til en nær slektning fredag, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg av gårde. Greier bare det som begynner fra kl 15.00 på ettermiddag. Bevare meg vel for et liv!!
Begynner å forstå at jeg er syk. Har ikke helt gått inn før tror jeg.