Fastlegen henviste meg til Aker, men henvisningen ble avvist! desp2 Makter ikke ta opp den kampen, så nå går jeg privat.
Printable View
Fastlegen henviste meg til Aker, men henvisningen ble avvist! desp2 Makter ikke ta opp den kampen, så nå går jeg privat.
Vil bare si at jeg også ble av-vist av Aker (Louvise K. Dahll).
Legen min søkte om evaluering med hensyn på ordinering av ERFA.
Blankt av-vist !
Det ville ført til at jeg (og forhåpentlig alle andre) ble likestillt med brukere av Levaxin - altså på blå resept.
Slik skal det ikke være !
De som ikke kan bruke Levaxin er noen tullinger som bare kan betale morroa si selv !
Så håper jeg da, Damen, at du treffer noen skikkelige leger som kan forstå hva du plages med, og ikke er kjøpt og betalt av legemiddelindustrien.
http://www.dagensmedisin.no/nyheter/...ster/index.xml
Vi kan ikke lukke øya helt, og bare svelge unna det som blir lagt foran oss .......
Finn; er løpet helt kjørt her? Kan du ikke få legen din til å pushe på litt? Evt skrive en mail direkte til Louise Dahl og forklare ståa, saklig og nøkternt (som leger liker vil jeg anta)? Mailadr er LouiseKoren.Dahll@akersykehus.no
Din historie er sterk- 16 år på Levaxin og drastisk bedring etter overgang til thyroid. Om legene får høre slike historier, kan det være med å redusere skepsisen tenker jeg...
Bare et forslagvink11
Jo, takk for forslaget Berit, tar det til meg som meget velment.
Og jeg har jo vært inne på tanken......
Men legen min skrev jo for meg, for få mnd. siden og jeg vil jo egentlig ikke virke masende.......
Og jeg har jo vært hos henne i januar-04.
Hun kjenner min historie.