Kan jeg ha lavt stoffskifte problemer om prøvene mine er helt fine?
Jeg kan ikke tro hva jeg leser, men allikevel bør jeg ikke være helt overasket.
Jeg er en "jente på 39 år som siste 2-3 år har hatt det helt for jævlig, verking i nakke og skuldre hele tiden, treg mage, fryser hele tiden, sover dårlig, vondt rundt hjertet, hoven i legger og hender, hårtap, alltid tørst, gallesten, ingen kjønnsdrift, uteblivelse av mensturasjon, svimmel, kløe, synsforstyrrelser, svelg problemer, humørsvigninger, søvnapne og stemmetap(veldig hes) kan nesten ikke snakke.
Har en hyggelig fastlege nå, etter at jeg har byttet fastlege 2 ganger fordi de har foreslått for meg å gå til psykolog. Noe jeg har synes har vært veldig frekt, har overhode ikke blitt tatt på alvor, enda jeg har forklart at jeg har en super samboer, to flotte friske barn, bra jobb og mange gode venner. Hvorfor skulle jeg gidde å gå til legen når jeg i tillegg ikke har spurt om sykmelding engang. Har sikkert vært hos legen 50 ganger på 3 år, men ikke fått noe forslag på hva som er galt med meg. Jeg vet jo at noe er galt help1
Fikk till slutt henvisning til en revmatolog, som tok masse prøver av meg, han sa til meg rett før jeg skulle gå at jeg burde få sjekket skjoldbruskkjertelen min for han så hevelse på halsen min.
Ble så henvist til ultralyd som riktig nok fant ut at skjoldbruskkjertelen min var dobbelt så stor som vanlig. Fastlegen så at det ikke var noe farlig, men at man da måtte sjekke om stoffskiftet er normalt eller ikke. En stund etterpå fikk jeg svar at stoffskiftet er helt normalt.
Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, er så lei meg og så forbanna lei av å være syk. Har time hos legen på mandag er det noen som har noen forslag til meg her på forumet? Kan jeg ha lavt stoffskifte problemer fordi om prøvene mine er helt fine?
Plz hvis noen har tid til å svare meg xx9