Dårlig renhold på sykehus
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3857327.ece
Denne saken minner meg om da jeg lå på Bærum Sykehus i vinter. Lå på tomannsrom de siste åtte dagene jeg var der. På gulvet ved min seng lå det en tannpirker. Den flyttet seg ikke mange centimetrene i løpet av de dagene jeg lå der! Og det også til tross for at jeg prøvde å få renholderen til å moppe også under senga, noe hun ikke gjorde.
Ikke var det moro å tråkke i bæsj heller, slik jeg opplevde en gang inne på toalettet der. Barbent var jeg også, og skulle bare skubbe bort noe jeg trodde var brun plast som lå der. Det var det ikke.
Sv: Dårlig renhold på sykehus
:shock:
det lyder skrækkeligt. Og det er jo helt enkelt uansvarligt, at de ansvarlige ikke sørger for ordentlig renhold på sygehusene. Hvad skal man så med alverdens raffinementer, operationer og transplantationer, hvis der ikke engang er rent desp1
vink11 Nielsigne
Sv: Dårlig renhold på sykehus
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
sonja
Får nesten brekninger når du forteller slikt, Sonja. Klaget du til avdelingsledelsen? Utrolig at det skal kunne gå an å drive sykehus på denne måten...Hvis man deretter skulle bli rammet at en sykehusinfeksjon...hvis du opplever slikt igjen får du ta bilder å sende til media. Tenk på immunsuprimerte pasienter. Nei, dette er bare for j.....