Sv: Tolking av TSH, høytstoffskifte og økt blodtrykk
Hei Finn!!!!!!
Takk for enda et tips!!! xx8
Tenk: jeg har faktisk hatt time på sykehuset for radijod behandling. Møte til timen... Fikk "panikk"opgiv1 reiste hjem uten å fullføre den behandlingen...desp1
Ja så nå sitter jeg her...
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Vivian
Tenk: jeg har faktisk hatt time på sykehuset for radijod behandling. Møte til timen... Fikk "panikk"opgiv1 reiste hjem uten å fullføre den behandlingen...desp1
Ja så nå sitter jeg her...
Ja det må vel sykehuset ta på egen kappe, for da kan ikke informasjonen de har gitt deg være god nok. Godt informerte valg skal etter min mening ikke gi panikk. God helg til degvink11
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Blondie
Ja det må vel sykehuset ta på egen kappe, for da kan ikke informasjonen de har gitt deg være god nok. Godt informerte valg skal etter min mening ikke gi panikk. God helg til degvink11
Takk for det!!! Jeg er jo selvsagt enig i det!!!:) At informasjonen var for dårlig på forhånd... Sykehuet/legen ser nok det fra et annet perspektiv enn det man gjør som pasient!! Dette gjelder resten av livet mitt, klart jeg er skeptisk!! Jeg må ha forklaring og vite at jeg ikke angrer/gjør noe galt!! Hadde aldri trodd at det skulle bli så vanskelig og komplisert. (Samtidig innser jeg at det antagelig ikke er annen løsning på mitt problem.) Men å overbevise seg selv at det er riktig er ikke lett bestandig!!!! Riktig god helg til deg åxx4