Hej
Jeg har et spørgsmål til alle jer der sidder med års erfaring indenfor lavt stofskifte. Jeg går og venter på at få Thyroid fra Glostrup Apotek og indtil da tager jeg Euthyrox. Har siden december 2009 fået både Eltroxin, ny Eltroxin og nu Euthyrox så der har været en del skift indenfor en relativ kort periode.
Juni 2010 blev jeg sygemeldt med stress og er stadig syggemeldt - kan ikke overskue særlig meget ad gangen, bliver hurtigt træt, er grådlabil, glemsom osv. :cry::cry:
Jeg har oplevet at jeg ikke er fysisk stærk som jeg ellers har været hele mit liv - jeg har tabt muskelmasse og til gengæld fået fedt på sidebenene chokx: Har hele mit teenage/voksenliv været overvægtig - har dog tabt mig indenfor det sidste år via kostomlægning til at være normalvægtig men det er virkelig en kamp for at holde vægten. Men mit spørgsmål er om det lave stofskifte kan resultere i svækkelse af den fysiske styrke?
Jeg har netop fået målt mit blodtryk til at være let forhøjet 141/92 (jeg er 35 år) - jeg havde fået forståelsen af at lavt stofskifte ofte blev fulgt af lavt blodtryk - er der noget jeg hat misforstået? Min læge siger at jeg ikke skal tænke på blodtrykket for det er ikke meget for højt - hvad syntes i?
Jeg glæder mig meget til jeg skal starte på Thyroid og håber at det bliver min vej tilbage til livet hvor jeg kan føle at jeg lever hjertflag1
Kærlig hilsen
Cirkeline
fanx: