-
Kjøpe Thyroid i USA?
Nokon som kjenner til detaljar rundt kjøp av Erfa i USA? Og er det i det heile noko å tenkje på? Eg skal om ikkje så alt for lenge ein tur over dammen. Skal naturlegvis hamstre kosttilskot, treningsklede/-sko, kontaktlinser, men kanskje også Erfa?
Må vel ha resept, eller?
-
Sv: Kjøpe Thyroid i USA?
Jeg mener at man må få tilsendt Erfa fra kanada , og at det tar et par uker....men mange apoteker har nå Armour Thyroid igjen.
Man fakser resepten til kanada, tror jeg.
Uansett så må man ha resept.
Amerikanerne selv kan bestille fra thailand, og også de som bor i england. Vi her kan bare få medisiner fra EU-land.
En tur til legen i usa kan bli svindyr, og du må fysisk bli sett av en lege for at den skal skrive ut resept, eller du må snakke med denne i telefonen (noen apotek har en slik lege men jeg husker ikke hvilke, fant info om dette på forums for LDN)
Det er mye lettere å skaffe Thyroid i Mexico, siden man der ikke trenger resept, problemet er bare å finne et sted som har det.
Hvor sånn cirka skal du?
Det går an å spørre konkret på thyroid.about.com forumet om de har noen forslag på hvordan besøkende kan skaffe seg Erfa eller Armour.
Prisene er også mye hyggelegere enn her, men resepten er nok et problem.
Interessant spørsmål, dette her.
Husk å kjøpe med deg vitamin D- tilskudd på 5000IE og b-12 på 1 milligram , sånt har vi ikke her og det er ganske rimelig der.