:roll: Hei alle dere....
Passe sammen kaffe, røyk..... etter å ble fjernet kjertelen??:?::?:
Hilsen
Printable View
:roll: Hei alle dere....
Passe sammen kaffe, røyk..... etter å ble fjernet kjertelen??:?::?:
Hilsen
Heisann
Jeg forstår dessverre ikke hva du mener :? Verken av overskriften, eller av innlegget .. men jeg prøver likkavæl;
Koffeinfri kaffe skal gå bra, men både røyk og vanlig kaffe er no-no
Anisa skriver i en tråd at mye som selges som koffeinfri kaffe allikevel inneholder litt koffein...
husker ikke tråden det sto i kednej1 men for de interresserte så håper jeg de bruker "Søk" smilja1
Hei Kevlin
Ja...det var det som mente jeg....noen sier at etter operasjon må vi kutt ut kaffe....og ikke røyke.....det er ikke bra for oss som er operert....vet ikke jeg...derfor ville vite jeg mer om det....bare det....
takk uansett for din svar....
Hilsenxx8
Hei Dordi.
Jeg forsto heller ikke - sorry !
Men nyt livet :)
Du har vel lest hva som står på pakken :)
Det står ikke noe på kaffen - enda......
Hei Finn..
Bare ville vite hvis det er ikke bra for oss etter operasjon røyker å drikke kaffe.....har hørt at vi må tar avstand av disse to ting vi som er fjernet kjertelen....at det er ikke bra.....det passer ikke sammen (kaffe og røyk) uansett er utenlandsk jeg....
Hilsen og ha dere en flott dag!!xx8
Jeg syns det er flott at du skriver Dordi !
Fortsett med det, det er bare hyggelig.
Jo, det er vel sånn at kaffe og røyk ikke er bra (punktum)
Men livet er en kamp om prioriteringer, og mennesker velger ulikt.
Man er sikkert mer sårbar ved operative inngrep i halsen - må være forsiktig så skadelige ting ikke kommer i kontakt med operasjonsstedet.
Og operasjonsstedet har behov for å være i ro.
men.....
Jeg har ikke hørt at risiko er større etter at alt er grodd.
Hei
Takk skal du ha Finn...norsk språk er veldig vanskelig...jeg tenker på mitt språk og skriver på norsk...derfor er komplisert å forstå meg bestandig...må bytte "chips"...kort....i min kjerne...:lol:
Ha en fin dag....xx8
Ja, du har helt rett Dordi, norsk er vanskelig! mange språk har strenge regler som følges. Kan du reglene, lærer du språket fort. Men norsk har masse unntak fra reglene hele veien! det gjør det veldig vanskelig for folk fra andre land å lære norsk. Fortsett å skrive, så sier vi i fra om vi ikke forstår kram1
Hei...
Dere er så snille....mitt språk er spansk....sammeligne ikke på dems språk,...men har er jeg....åpen for å lære godt og riktig norsk språk. Tid....og praksis.
Takk alle dere....
Klemxx8xx4
Du må bare skrive mer dordi, da får du mer praksis vet du :)
Normenn skriver på en måte - og snakker på en annen - ikke sant ?