Opprinnelig skrevet av
Pebles
Og kjære deg, den følelsen av velbehag uten de kunstige søtningsstoffene er ikke tull,
hvis jeg nesten så mye som ser på noe som er anerkjent light eller slankende, soya,margarin osv er jeg oppblåst som en ballong på null komma svisj, samt at jeg får generelt problemer med magen,
utslett og generell sensitivitet mot ymse ting plopper opp med en gang,
legger på meg gjør jeg også,
jeg anbefaler sukker erter eller små mini gulerøtter, søtt inntrykk, eller 70%sjokolade(80%er mer bitter og gir ikke søtt inntrykk), usaltede macadamia nøtter, solsikkefrø og sånne ting, gode naturlige fettstoffer og ting kroppen din trenger,
fikk et enkelt kostholdsråd som er utmerket hvis man ikke er hyper sensitiv ,(var det før jeg byttet kosthold, nå er jeg mer tolerant) back to basic, rent kjøtt(minst mulig deigmat, isåfall karbonade), smør og melk fra kua(ikke lett produkter)egg, mørke korn og melsorter(hvete er fy-fy enda).
Jeg koser meg å spiser masse godt, omeletter, egg og bacon,biff,svinestek, salater med masse snadder som kikerter,salatbønner,ostebiter,kjøtt ffra grill eller middag, rømmegrøt med stort smørøye osv osv og for første gang på leeeenge går vekten sakte men sikkert ned og ikke opp.