Hei !
Jeg har lest i forumet hver gang jeg har hatt tid til overs eller orket den siste tiden. Jeg lærer nok noe men det er veldig vanskelig å konsentrere seg. Forrige setning er borte når jeg er i gang med neste... Jeg er veldig takknemmelig for at så mange skriver og deler sine erfaringer !! Saken er den at helsen min har vært dårlig lenge, jeg har en lang erfaring i å være syk.
I slutten av juni fikk jeg svar på blodprøver faslegen har tatt og jeg begynte på 100 mikrogram Lewaxin 5 dager i uken. Jeg har tatt tablettene som jeg skal men jeg har ikke blitt noe bedre. Egentlig føler jeg meg dårligere. Jeg har endelig fått tatt turen til legekontoret idag for å få utskrift av blodprøvene fra juni. S-Anti-TPO > 1300 kU/L < 100, S-Fritt T3 4.0 pmol/L 3,5-6,5,S-FT4 (Fritt T4) 10,5 pmol/L 11,0-23, S-TSH 12 mU/L 0,20-4,0
Jeg føler at jeg har mistet evnen til å formulerer meg men jeg lurer på om andre har følt seg helt elendig med prøver som ligner eller om noen har mulighet til å hjelpe meg å tolke svarene ?