Sv: Er det noen som har erfaring med akupunktur
Jeg tar akupunktur mot smertene og stivheten, og det holder det i sjakk. Jeg blir bedre, men ikke symptomfri. Så sant stoffskiftet er noenlunde regulert er det akupunktur som holder smertenivået nede, og ikke minst det forbaskede stivheten. Og det er mer enn od nok grunn for meg personlig til å fortsette behandlingene :)
Sv: Erfaring med akupunktur?
Jeg sliter med sterk PMS etter at stoffskiftet ble lavt. (Er visst veldig vanlig blant hypo-folket).
Tok akupunktur for dette i går. Merket bedring med en gang. Er veldig overrasket for har gått til akupunktur for to andre forhold tidligere med null effekt. I all desperasjon søkte jeg likevel til alternativ behandling.
Skal absolutt fortsette med det! PMS hos meg varer i nesten tre uker og suger 80 % energi ut av det allerede reduserte energinivået mitt. Har m.a.o. blitt et stort problem. Resten av ettermiddagen i går etter timen hadde jeg masse energi, hvilket føltes ganske merkelig, for det er bare et par dager til det braker løs...
Det høres bra ut at det fungerer som symptomsdempende iallfall. Jeg skal ha det i bakhodet.
I dag er jeg forresten "høy" fordi jeg tok en rosenrottablett i går og hadde en kjempefin dag etter det. xx6
Jeg har spist rosenrot i perioder før, men har blitt skremt av duracell-virkningen jeg får av dem. I går var det akkurat det jeg trengte.
The Science of Acupuncture | BBC Documentary | Traditional Chinese Medicine
https://www.youtube.com/watch?v=D53UwyJWa3w
"For thousands of years, what we now think of as Complementary and Alternative Medicine (CAM) was the only medicine; now, traditional cures are being treated with a fresh respect. For BBC TWO, scientist Professor Kathy Sykes from Bristol University. Kathy Sykes investigates why science is starting to respond to these centuries-old remedies...."