Jeg fikk også lyst å skrive noen ord her for å se om kanskje noen leser som har erfart det samme og funnet en løsning på det eller iallefall noen gode råd.
Det hele startet når jeg var 16 år og i dag er jeg 35 år. Så har vært en lang reise men har i perioder vært litt bedre derfor holder jeg vel ut.
Møtt totalt veggen to ganger, slitenhet, hjertebank, lavpuls, svimmelhet, uklar i synet, en del eksem, reagerer på så mye rart, magen begynte for mange år siden med diare nå er det bare forstoppelser. Har gått i flere uker uten å være på do og prøvd det meste mot dette.
Hatt flere s ykehusinnleggelser med magevondt og hjertebank og skjelvinger osv....Sist i 2006 hvor jeg møtte toltalt veggen det de konkluderer med hver gang er psykisk, noe jeg er ikke er enig i men for å følge deres råd gikk jeg til psykolog og tok cipralex noen år. SOm jeg nå for to måneder bestemte meg for å slutte med hjelper jo ikke og nå skal jeg til grunns i dette om jeg så må kjempe veldig og prøve mye forskjellig.
Starta i oslo hos sofie hexeberg tok prøver og fant ingenting på dem men stoffskifte er ikke med her. Gått på lavkarbo kosthold i to måneder snart og rast ned 8 kg....Er veldig veldig sliten om dagen .
Lurer litt på kosten hvis det er hormoner så hva er best å spise? driver å leser litt her inne.
Det som nå er spennende er at jeg stod på helsekosten i distriktet her jeg bor i går og prata i flere timer med dama da jeg har helt like plager som henne og hun hadde til slutt krevd stoffksifte prøver og fått tilsendt prøvesvar og begynt med levaxin helt nytt liv her hun fått.....Det var hun som tipset meg om dette stedet her...derfor havnet jeg nå her og skal prøve å lære meg ting...
Skal til fastlegen mandag for allergimedisiner kanskje jeg skal høre om hun vil ta stoffskifte av meg igjen kan man kreve det?
Jeg har tre barn tvillinger på 2 år og en på 6 år....så trenger en del energi for dette aktiv hverdag og det er ikke alltid jeg klarer å følge med. Føler meg deprimert i tider da jeg synes dette er slitsomt men ser det er mange med meg her.....f
Så hva tror dere som leser dette? blir spennende å se ogfølge med denne tråden min......
TEnk om hverdagen kunne blitt enklere......hjerte1hjertflag1