Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Jeg har vært på Aker i 3 år, siden Nov 06 har jeg hat puls på 140-160 når jeg viller. Stoffskifte har ikke villet gå ned, så de 2 siste gangene har værdiene vært så høye at de ikke gikk ann å lese. Så når prøvene ble tatt på fredag var de 24 (SKal helst ikke være over 22) og jeg føler meg friskere en noen gang. :) Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke. Det jeg grur meg til er smertene etter oprasjonen og hvordan stoffskifte vil vær.Allså hvor lang tid det tar får det er stabilt. :oops:
Ble operert for en uke siden. Hodepine.
Hei. Ble operert for en uke siden,å oprsjonen gi fint. Er meget slitten og orker ikke prate men det er ikke noe spes. Men nå har jeg fått en enorm hodepine som sitter forann i panna, har noen hørt om dette eller vet hvorfor? Gi meg svar, smertestillene virker ikke. :cry: